środa, 20 kwietnia 2016

Wykrojniki komunijne - zestawienie

Dzień dobry, tu Magda z Papierowego Pokoju. Dzisiaj zabieram Was za kulisy pracowni :) W swoich pracach często korzystam z wykrojników, co oczywiście nie jest zaskoczeniem. Ostatnio pojawiło się kilka nowości komunijnych, postanowiłam je wypróbować i porównać z podobnymi produktami z wcześniejszych kolekcji, jakie posiadam. Wszystkie znajdziecie w sklepiku Na Strychu.


Na szczególną uwagę zasługują produkty polskich firm: Rosy Owl i Craft Passion. Jakość mnie zachwyca - tną jak żyleta, pięknie tłoczą.


Rosy Owl w tegorocznych wzorach ma hostię oraz kielich z hostią. Do tego ostatniego dołączono także kiść winogron i listek.
Craft Passion oferuje kielich z hostią, napis oraz nowość - hostię z ornamentem / bluszczem.


W swojej kolekcji mam też wykrojniki z zestawu firmy Leane Creatief.
 


Poniżej porównanie wielkości wykrojników.

 


Po kilku projektach mogę z całą pewnością stwierdzić, że potrzebne mi są wszystkie :)

3 komentarze:

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Dzięki :*

Unknown pisze...

ja też mam wszystkie i też twierdze że sa niezbędne :)

Magda Wisiorek pisze...

Miło wiedzieć, że ktoś jeszcze podziela moje zdanie ;) Pozdrawiam Was ciepło!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...