niedziela, 3 marca 2013

Powarsztatowo - Skrapowisko

Wczorajszy dzień był pełen wrażeń, warto było udać się w daleką podróż do Łodzi na Skrapowisko. Było wspaniale! Dzień zaczęłam od warsztatów "Babskie mediacje z papierem" z Piekielną Owcą, polecam, polecam!! Pod czujnym okiem Olgi robiłyśmy mixmediowe, romantyczne LO na blejtramie. Takie warsztaty naprawdę uczą i niesamowicie budują, czuję się jeszcze dzisiaj niesamowicie naładowana twórczo, unoszę się metr nad ziemią :) Ale, żeby nie było tak miło, są i minusy. Skusiłam się na masę MS, nowe mgiełki i farby strykturalne oraz upragniony tusz "do chlapań", moja lista przydasiów wydłużyła się o kilka kolejnych absolutnych "must have" (jaki jest polski odpowiednik tego słowa? "musisztomiećchoćbyniewiemco"? ;)) I to by było na tyle. Na warsztatach pracowało się świetnie, efekty poniżej, ale zanim zaczniecie komentować - wiedzcie, że to zasługa Olgi :) Pozdrawiam ciepło!







cdn... :)

46 komentarzy:

Smile_Art pisze...

cudowne lo, meeega romantyczne! napatrzeć się nie mogę! :):):)

goja pisze...

Jejku zazdroszczę......Piękne :)))))))

Katlus pisze...

WOOOW super! naprawdę świetne! strasznie mi się podoba!

CarmenAlice pisze...

Cudowne, wspaniałe, zachwycające!

Margot-craftcorner pisze...

oj zazdroszczę...ale pozytywnie:)piękne LO w pięknym kolorze, zdjęcie cudne i te wszystkie dodatki...wow:)

Makola pisze...

Przepiękna praca! ;) No widzisz... Szkoda że nie było w tym roku wyzwania z identyfikatorami, a ja nie pomyślałam... ;)

Jola Jolagg pisze...

Przepiękne LO, a foteczka ściska za serduszko!!

Boei pisze...

Piękny, subtelny, pełen pozytywnych emocji...;)

Ewelina pisze...

nie sądziłam że będzie Ci tak pięknie w delikatnym różu...romantycznie bardzo:)

współpraca udana w 100% !!!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Cudnie,delikatnie!

Chimera pisze...

Cudnie i tak romantycznie, jestem zachwycona!! A jak pięknie wykorzystałaś elementy z masy MS!

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Bardzo to to ładne :) Ty cudownie na tym zdjęciu wyglądasz :) I ten róż przy tej bieli - prawie nie różowo wygląda, a bardzo romantycznie!

Kasia pisze...

Piękna praca! Bardzo delikatna i kobieca :) Ta masa MS chyba jest superancka! I chyba stanie się moim "Must have" :)Zazdroszczę możliwości zrobienia zakupów i pomacania różnych przydasi na Scrapowisku:) Ja czekam na warszawską imprezę:)

Anniko pisze...

świetna praca, zasługa w 990% na pewno Twoja :)
kurczaki, ja też wczoraj byłam ale Cię nie widziałam :P

Gosia S. pisze...

Fantastycznie!!! Pozdrawiam!

maj. pisze...

Niesamowicie przepiękna!!!!!!!!!!

Krótka;) pisze...

Prawdziwe cuda! i ramka i zdjęcie:)

Joanna pisze...

Piękna ramka :)

artimeno pisze...

Magdo piękna praca !!! na kolejnej takiej imprezie koniecznie muszę zaliczyć jakiś warsztat i mam nadzieję, że się spotkamy i poznamy w realu :-)

pozdrawiam
hania

Monika pisze...

witam sąsiadkę z warsztatów:) wszystko jak trzeba i na miejscu, a do tego jakie śliczne chlapnięcia!
Pozdrawiam i pewnie do zobaczenia:)

siwka pisze...

piękna praca! cudowne te małe, różowe wnętrza do kwiatków! czekam na efekty zakupów;))

Gosza pisze...

Pięknie!

Scrapirinha pisze...

Fantastycznie wyszło... Tak jak wszystko, co powstało pod czujnym okiem Owcy;) rez polecam takie warsztaty;)

Muszelia pisze...

Przepiękny, widziałam na żywo! rewelacja :)

Sylwia-eR pisze...

No kochana- efekt porywający-całość wygląda ślicznie, ale te Twoje zdjęcie...Rozumiem,że tak piękna praca na honorowym miejscu- prawda?

KLAUDIA-GR. pisze...

Cudowna praca !!!

Offca pisze...

prześliczna praca :) scrapowiska zazdroszczę :)

mośtynka pisze...

Piękne LO !
Nauczyciel świetny ale i uczennica zdolna,a efekt podziwiam...i wzdycham

martuchnaj pisze...

takie warsztaty super sprawa :) a Twoje prace jak zwykle godne podziwu :)

pozdrawiam cieplutko :*

magda pisze...

:)

Dorota pisze...

Majstersztyk! Przepiękna praca. Podziwiam!

iluszka pisze...

Niesamowite dzieło,cudo! Dopracowany i przemyślany każdy szczególik - patrzę i podziwiam :)

Karolina pisze...

piękna praca i ty piękna na fotce:)

Gosia pisze...

Niesamowity blejtram :).. i ja tutaj widzę Twój talent :)

nuka pisze...

Madziu, pięknie!!! Ale Ty zdolniacha jesteś... no i co, że pod okiem? najważniejsze, że wyszło i to jak!!

Patrycja Photography pisze...

Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
Będę Ci ogromnie wdzięczna.

Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

ivonno pisze...

Piękne zdjęcie, piękna oprawa:-)

ArtIs pisze...

Piękne zdjęcie, prześlicznie oprawione! Jestem oczarowana klimatem wokół niego:)

axdesign pisze...

przepiękna praca! macałam ją na żywo:D ciekawa byłam czyja:) pozdrawiam

lilka pisze...

Fantastyczna praca!!!!
Pozdrawiam :O)

Malgodia pisze...

CUDOWNE!!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Boska praca!!!
Warstwy, delikatne kolory... coś pięknego :))
:*

Pinezk owa pisze...

na żywo wygląda milion razy lepiej! cudownie było pracować w tak zacnym gronie i nadal nie wiem, jak Ty to zrobiłaś, że tak u Ciebie romantycznie :) pozdrawiam i oby do następnego tak miłego warsztatu :)

magda pisze...

No BA :)

magda pisze...

Dziękuję za tyyyle ciepłych słów! :)

dagala pisze...

genialne wykonanie. szkoła Olgi tak, ale twojej zasługi jako ucznia także. pięknie wyszło i klimatycznie :d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...