środa, 25 listopada 2015

Morskie klimaty

Zupełnie nieoczekiwanie sięgnęłam do letniej kolekcji papierów i zrobiłam serię kartek - na specjalne zamówienie. No dobrze, nie planowałam ich aż tylu, ale te papiery są tak dopracowane i piękne, nie mogłam przestać... Powstała więc kolekcja z dna morza, pełna wodorostów, kropli wody, morskiej piany i akcentów letniej przygody. Eh, gdzie tam do lata...
Ten wpis to mały przerywnik między zimowymi klimatami, musicie mi wybaczyć, nie tęsknijcie, tylko wspominajcie! :)









2 komentarze:

Ania pisze...

Uwielbiam morskie klimaty, a te karteczki w 100% trafiają w mój gust! Super!

Karola Witczak pisze...

Za oknem śnieg i mróz a tutaj piękne, letnie, morskie klimaty! Cudowne kartki Madziu - pięknie skomponowane papiery i śliczne dodatki!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...