czwartek, 19 czerwca 2014

Morskie opowieści - album i kurs na muszelki

Zmęczona i zniecierpliwiona oczekiwaniem na wakacje, zrobiłam album, który zostanie wypełniony później zdjęciami. Wykorzystałam tu produkty I Kropki: bazę albumową i piękne (cudowne!!) tekturki o morskiej tematyce, uwielbiam! Papiery to nowa kolekcja UHK, I Kropka, GOscrap, ScrapBerry's (moje zlotowe odkrycie), Color Hills, Piątek 13... czyli wszystko morskie, co mi wpadło w ręce :)
Szczegóły tutaj.







Na albumie zauważycie śliczne muszelki z tego zestawu. Nadałam im perłowego połysku, żeby upodobnić je do prawdziwych muszli. Kurs:
 
Potrzebujemy:
  • perełek w płynie - tutaj pastelowy niebieski oraz różowy
Wykonanie:
  • nakładamy niewielką kroplę płynnego preparatu
  • rozcieramy (ja - palcem, gąbka na pewno wchłonie odrobinę preparatu)
  • gotowe! Po wyschnięciu możemy nalepiać. 


3 komentarze:

Katlus pisze...

śliczny album:) iście wakacyjny:)

Ania pisze...

Cudny album!!! Będzie dla mnie dużą inspiracją gdyż wlaśnie kończę wakacje nad morzem.

piaseiza pisze...

Fantastyczny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...