wtorek, 12 marca 2024

Urodzinowe albumy dla przyjaciółek

Dzień dobry!

Miałam przyjemność wykonania albumów dla przyjaciółek, które w ubiegłym roku hucznie świętowały swoje urodziny. W albumach znalazły się zdjęcia z każdej z urodzinowych imprez oraz życzenia, napisane odręcznie przez każdą i dla każdej z nich (te były dopisane później). Ta miła pamiątka wymagała specjalnej oprawy.

Albumy zrobiłam na bazie BAZYliszek - szary w formacie 15,8 x 15,9 cm. Szary kolor świetnie komponował się z różem, który pojawił się tutaj w dodatkach. Albumy zostały spakowane w pasujące pudełka i przewiązane wstążką. 



Baza albumu została tak zaprojektowana, żeby można było ją bogato zdobić, dokładać kolejne zakładki i kieszonki, z czego skorzystałam. Wewnątrz albumu znajdują się 4 karty, między którymi jest odstęp 11 mm. Z papieru do scrapbookingu dokleiłam harmonijki oraz mniejsze karty, dzięki czemu zmieściłam dodatkowe zdjęcia. Karty posiadają kieszonki od góry, w których także można umieścić zdjęcia i tym sposobem ten niepozorny maluszek robi się całkiem pakowanym albumem, mieszczącym wiele fotografii.
 



Do klejenia albumu używam kleju introligatorskiego, który znajdziecie w sklepie. Przydaje się także dwustronna taśma, a do podklejania zdjęć błona klejowa. Albumy były miłą niespodzianką i sprawiły wiele radości obdarowanym - i to jest dobry powód, żeby zapełniać je zdjęciami :)

Serdeczności, dobrego dnia!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...