wtorek, 19 grudnia 2023

Kraftowe kartki świąteczne

Dzień dobry!

Brązy, beże i biel to niezmiennie moje ulubione kolory świąteczne, szczególnie we wnętrzach. Na kartkach również, chociaż tutaj mam dużo więcej ulubionych połączeń kolorystycznych :)

Bardzo podoba mi się papier kraftowy w świątecznych projektach. Ma w sobie ciepło, kojarzy się z naturą, prostotą, cudownie eksponuje biel i zieleń, jak na tych kartkach.


Papier kraftowy pojawia się w wielu produktach w sklepie - tutaj link do kategorii (klik).
 


Arkuszu 30x30 cm użyłam do wykonania baz w nietypowym wymiarze. Bazy ozdobiłam tekturkami oraz naturalnymi ozdobami. Przedstawiają zimowe obrazki, a skoro zimowe, to muszą koniecznie być śnieżne, skrzące i błyszczące. Elementy na kartkach pokryłam więc sztucznym śniegiem, kryształkami, preparatami, aby cudownie mieniły się w świetle.
 


Kartki zapakowałam nietypowo w pudełka 155x205x35mm, przeznaczone na albumy harmonijkowe. Sprawdziły się tu doskonale.
 
 
Serdeczności, dobrego dnia!
 

1 komentarz:

Alicja pisze...

Piękne kartki mimo że w tak wąskiej kolorystyce. Pozdrawiam :-).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...