poniedziałek, 7 listopada 2022

Kartka z poinsecjami

Dzień dobry! 

Zrobiłam świąteczną kartkę z poinsecjami, ale wykorzystałam tu nietypowo wykrojnik Hortensje. Hortensja ma cztery listki, więc do każdego kwiatka dokleiłam dodatkowy listek. Bardzo modne są teraz kwiaty z materiału i foamiranu, ale ja do wykonania kwiatów użyłam miękkiego filcu. Myślę, że jest idealny do świątecznych, ciepłych prac. Zrobiłam wiele kwiatów w różnych kolorach, to była świetna zabawa!

Good morning! 
 
I made a Christmas card with poinsettias, but I used an unusually Hydrangeas die here. The hydrangea has four leaves, so I added an extra leaf to each flower. Flowers made of fabric and foamiran are very fashionable now, but I used soft felt to make the flowers. I think it is perfect for festive, warm work. I made a lot of flowers in different colors, it was so much fun!
 




 

 Użyłam:

I used:


 

Miłego dnia! 
 
Have a nice day!
 

1 komentarz:

Alicja pisze...

Bardzo ładne kartki z ładnymi kwiatkami. Pozdrawiam :-).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...