środa, 27 kwietnia 2022

Komunijny album retro

 Dzień dobry! Zbliżają się komunie, czas na białe bazy kartkowe i albumowe.
Pamiątką tej uroczystości są zdjęcia, dlatego dobrym pomysłem na prezent
zawsze będą albumy. W sklepie znajdziecie duży wybór albumowych baz.

Polecam szczególnie albumy w twardej oprawie, w komplecie z pudełkiem.
Wyglądają fantastycznie! Płótno dodaje elegancji, w sam raz na wyjątkowe okazje.

Niezobowiązującym pomysłem będą albumy harmonijkowe,
które także można kupić wraz z pudełkiem, tym razem tekturowym.

Dla przestrzennych kompozycji przy zdjęciu niezastąpione są Bazyle,
Bazyliszki oraz Puchatki
. I te albumy mają pudełka.

Ja wybieram najchętniej albumy retro, a do nich białe pudełka.


Te albumy powstały w zeszłym roku, chciałam Wam pokazać jak wyglądają
uzupełnione zdjęciami. Użyłam w nich płaskich ozdób, głównie papierowych.
Wklejone są tak, aby nie były dużo wyższe niż zdjęcie.
Dzięki temu album swobodnie się zamyka i karty nie odstają.



Niektóre karty okleiłam całe, niektóre częściowo. Na wielu jest tekst.


Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...