czwartek, 4 listopada 2021

Zimowy i jesienny layout

 

 Cześć! Na warsztat poszły dwie kolekcje: HERBARIUM oraz FROSTY SEASON, a z ich połączenia powstały dwa layouty. Użyłam w nich obydwu kolekcji, które połączyłam ze sobą - prawda, że nie widać zupełnie zimowej w jesiennym layoucie i odwrotnie? To wszystko zasługa tego, że każdy element jest tutaj przemyślany tak, aby pasować nie tylko do jednej kolekcji, a do wielu.

Pierwszy layout to zimowy obrazek z choinką. Do wykonania tła użyłam zaledwie jednego stempla - choinkowej gałązki, którą odbiłam kilkoma odcieniami zielonego tuszu. Do tego dorzuciłam kilka pasujących kolorystycznie dodatków, chlapania białą ecoliną oraz odręczne bazgrołki.





Ze stempla zrobiłam dekoracyjny wianek - najpierw odrysowałam ołówkiem kształt koła, później odbiłam wielokrotnie gałązkę, rozpoczynając od najjaśniejszego odcienia tuszu (w sumie było ich pięć). Sposób wykonania możecie zobaczyć na blogu Studio Forty (klik).

Drugi layout jest jesienny. Tło wykonałam różnymi odcieniami żółtej i pomarańczowej akwareli:




Serdeczności!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...