niedziela, 13 czerwca 2021

To właśnie miłość

 Zapraszam do obejrzenia bardzo romantycznego upominku z okazji ślubu - klasycznego albumu
oraz kartki z fotografiami młodej pary. Wiele razy piszę, że uwielbiam prace ze zdjęciem,
dlatego praca nad tym projektem była dla mnie wielką przyjemnością!



 Okładkę albumu zdobią tekturki PNC: napis w białym kolorze oraz ramka z kolekcji Art Deco.

 Użyłam tu nowej kolekcji "Różane Wino" Paper Heaven papers, która okazała się
idealnie dobrane kolorami i odcieniami do zdjęcia i bukietu pani młodej.
Okładkę zdobi kompozycja z róż i innych kwiatów, które znalazły się w bukiecie.
Listki róż uzupełniłam gałązkami ze starszych kolekcji - podobne były też
w bukiecie, a zależało mi na tym, żeby całość wypadła perfekcyjnie.



Baza albumu to Album Retro Eco-scrapbooking - mój ulubieniec do eleganckich projektów!

Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

XXX pisze...

Potwierdzam, kolorystyka dobrana perfekcyjnie!👌

Alicja pisze...

Śliczny zestaw. Pozdrawiam :-).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...