czwartek, 8 kwietnia 2021

Biało i niebiesko

 Pogoda za oknem sprowokowała mnie do zrobienia kartek w odcieniach niebieskiego i bieli
- dobrze pasujących do śniegu za oknem i długiego przedwiośnia ;)

The weather outside provoked me to make cards in shades of blue and white.
These colors go well with snowy weather and early spring ;)


 Wybrałam kolekcję "Spacer w chmurach". Użyłam dużych arkuszy papieru
oraz wianków wyciętych z okładki. Gałązki powycinałam z różnych bloczków Flowers.

I chose 'The walk in the clouds' collection. I used large sheets of paper and wreaths
cut from the cover. I fussy cut the twigs from various Flowers blocks.



 Mam nadzieję, że kartki Wam się spodobały. Miłego dnia!

I hope you like it! Have a nice day!

 

1 komentarz:

Alicja pisze...

Piękne kartki. Też lubię kartki w niebieskiej kolorystyce. Pozdrawiam :-).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...