wtorek, 16 lutego 2021

Kolekcja LET'S PARTY S40

 Cześć! Dzisiaj czas na projekty z kolekcją LET'S PARTY Studio Forty designs! W naszej nowej kolekcji urzekły mnie kolory i piękne wzory na papierach, nieoczywiste, inspirujące. Zwróciliście uwagę na arkusze w napisy? Cudowne, prawda? Napisy są napisane ręcznie, podobnie jak niektóre słowa na stemplach.

Napisy na stemplach i naklejkach postanowiłam wykorzystać w layoutach ze zdjęciami z wakacji.

Zdjęcia wybrałam nieprzypadkowo - dobrałam je do grafiki... pączków, które można zaleźć na kartach PL. Bardzo mi się spodobały, to uroczy motyw. Przypomniałam sobie, że mam w swoich zbiorach fotografie, które pasują do nich idealnie.Wokół pączków i kolorów zbudowałam kompozycję:

 


 
Drugi layout jest bardzo podobny do pierwszego, różni się nieco kolorami oraz układem. Tutaj także wykorzystałam ten sam motyw słodyczy oraz elementy związane z przyjęciem, które pasują do zdjęć.




W layoucie wykorzystałam "fałszywe tuszowanie", prostą technikę, którą z pewnością sami stosujecie. Jeśli chcemy idealnie dobrać kolory stemplowanej odbitki do kolekcji, z jaką pracujemy, możemy użyć podobnych kolorystycznie tuszy lub odbić obrazek bezpośrednio na papierze we wzory:
 



 Wykorzystane produkty:
 
 
Pozdrawiam serdecznie!
 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...