poniedziałek, 8 lutego 2021

Fioletowa kartka w nietypowym kształcie

 Cześć! Ostatnio na naszym blogu zrobiło się fioletowo! Ja również użyłam fioletu z kolekcji "Zza mgły"
do wykonania kartki w nietypowym kształcie. Kompozycja na kartce jest wielowarstwowa,
użyłam tu elementów, które wycięłam precyzyjnie z bloczka Flowers.

Hello everyone! It has been purple on our blog lately! I also used purple from the 'Beyond the mist' collection
to make a card in an unusual shape. The composition is multi-layered.
I used fussy cutting elements from 'Flowers' block of papers.


Zauważyliście te słodkie wianki? Takie i podobne znajdziecie na arkuszach kilku kolekcji.
Bardzo mi się podobają! Złoty napis wycięłam z paska z kolekcji Pierścień i róża.

Have you noticed these cute wreaths? You can find them on the sheets of several collections.
I like them very much! The golden inscription comes from 'The rose and the ring' collection.


Pozdrawiam serdecznie!

I send you warm greetings!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...