niedziela, 21 czerwca 2020

Wewnętrzne wyzwanie DT z GOscrap

W tym tygodniu na naszym blogu bawimy się w wewnętrzne wyzwanie, które zorganizowałyśmy sobie w ramach Design Teamu GOscrap. Każda członkini wybierała temat dla innej, który ta miała zrealizować na formie bazowej, na którą wybrałyśmy ATC.


Temat, który wybrała dla mnie Sylwia to "z niebem w tle". Wspaniały temat prawda? Wybrałam to, co kocham najbardziej: rozgwieżdżone niebo nocą, deszcz oraz tęczę. Dla mnie to, co tworzy natura jest magiczne, stąd też takie a nie inne hasła przewodnie.


ATC zrobiłam z warstw papieru (up in the air i sea stars) oraz bawełnianej koronki w dwóch kolorach - białym i błękitnym. Tło pokryłam gesso oraz mgiełkami i akwarelami w przeróżnych odcieniach niebieskiego. Maleńkie elementy, słońce, balony i chmury, powycinałam z papierów kolekcji dziecięcej (fun times oraz all the best).


Na jednym z ATC użyłam stempli i czarnego tuszu, a tęczę namalowałam sama. Jest bajkowo, magicznie i tak właśnie miało być :)


Zapraszam na bloga GOscrap (kliknij tutaj), a także do obejrzenia pozostałych, bardzo kreatywnych prac dziewczyn z DT: Magdy (blog), Justyny (blog) i Sylwii (blog).
Tutaj możecie zobaczyć wszystkie ATC.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...