niedziela, 14 października 2018

Wystawa prac i wrześniowy kiermasz

Dzisiaj zdjęcia z Przeglądu Rękodzieła Artystycznego "Nić, papier, drewno",
na który zostałam zaproszona we wrześniu jako jeden z twórców.
Było to miłe i ważne dla mnie wydarzenie, dziękuję tym wszystkim,
którzy się w nie zaangażowali - szczególnie mojemu P., Agnieszce i Uli :)


Jestem lokalną patriotką, wprawdzie przekroczyłam granice województwa,
(wystawa miała miejsce w sąsiedniej miejscowości - woj. małopolskie),
jednak tradycja rękodzieła, spotkania rękodzielników i możliwość
wymiany myśli, pomysłów to cenne dla mnie sprawy.
Cudownie, że takie wydarzenia mają miejsce lokalnie
i cieszę się, że miałam swój udział w jednym z nich. 





 


Największe wrażenie zrobiły na mnie prace, wykonane haftem oraz szydełkiem,
a także pewna złota torebka i wełniana syrenka, przypominająca znaną restauratorkę.





Przed wernisażem zostałam zaproszona na imprezę 
XXI Folklorystyczne Spotkania  nad Przemszą - ja i moje prace.

Na imprezie tej byli obecni rękodzielnicy z przeróżnych dziedzin
- zawsze to dobra okazja, żeby popatrzeć, popytać i nacieszyć się
pięknymi przedmiotami - po to właśnie są kiermasze.


Przyznam, że sporo frajdy sprawiło mi urządzanie samego  stoiska,
a największy komplement, jaki usłyszałam, brzmiał:
"stoisko wygląda zupełnie tak, jak twoje prace". No :)

Dużym zainteresowaniem cieszyły się albumy Eco scrapbooking, 
wypełnione produktami Studio forty designs, GOscrap.
Dla takich chwil warto scrapować po nocach!

3 komentarze:

Tesa57 pisze...

Uwielbiam takie klimaty, twój blog obserwuje od dawna, właśnie ze względu na albumy, które powolutku też scrabuję , ale daleko mi do twoich masz piękne prace

Magda Wisiorek pisze...

Bardzo dziękuję Ci za ciepłe słowa! Polecam robienie albumów, to piękna pamiątka. A teraz z przyjemnością do Ciebie zajrzę :)

RosaliaArt pisze...

Pięknie to wygląda w takim zestawieniu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...