niedziela, 3 grudnia 2017

Powrót do listopada oraz DIY - girlanda

Listopad właśnie się skończył, zasypany śniegiem po kostki. Pora na zmianę dekoracji
w domu, tymczasem jest u mnie jeszcze jesiennie, choć też coraz bardziej świątecznie. 

A jak u Was? Jakie zimowe dekoracje pojawią się w Waszych domach?

Na blogu GOscrap trwa wyzwanie (klik), związane właśnie z dekorowaniem.
Serdecznie zapraszam w imieniu całego DT! :)
Praca Justyny była dla mnie bardzo inspirująca, bo wykonała ją
całkowicie sama - papier i cienkopis i powstało cudo!
Postanowiłam też zadziałać w nowym projektem i tymczasem kończę 
własną dekorację w ramce (już wkrótce pokażę).
Poniżej kilka zdjęć jesiennych dekoracji oraz prosty kurs na girlandę.






Gdzieniegdzie porozrzucałam liście, które dostałam w listopadzie. Liście są ogromne, żal by było
je schować przed światem, bo są piękne! Lubię poukładać miejscami gałązki, deski i inne takie.
Wiecie, trochę stylu, trochę lasu ;)

Nie mogłam też się powstrzymać przed zakupem kilku jesiennych dekoracji...




Jesienią zrobiłam girlandę z liści, teraz w tym samym miejscu wiszą gwiazdki.
Pomysł jest prosty, ale bardzo zdobi, lubię takie szybkie zrywy :)

Tutorial jesienna girlanda z liści

Do wykonania girlandy użyłam:
  • liści, wyciętych wykrojnikami (zestaw Xcut)
  • żyłki (może być też nitka, ale żyłka będzie niemal niewidoczna)
  • kleju na gorąco
 Sposób wykonania ("na oko"):
  • zmierz mniej więcej potrzebną długość żyłki, z zapasem ok 30 cm (zapas posłuży do wiązania)
  • przyklej  listki, zwróć uwagę, żeby się nie przekręcały. Po przyklejeniu listka podnosiłam żyłkę i sprawdzałam, czy jest ok.
  • przywiąż, umocuj. Voila!



No i tyle jesieni :)
Moc serdeczności w te zimne dni!

P.S. Post miał się pojawić jeszcze w listopadzie, ale hmm, cóż, dopadła mnie choroba.

2 komentarze:

Żeby było kolorowo pisze...

Ależ pięknie, girlanda bardzo fajna, ale całość mój klimat, też uwielbiam liście. A taką słodką poduchę ze złotym liściem, to sobie muszę koniecznie na przyszłą jesień zmalować :)

maj. pisze...

Prześliczna!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...