sobota, 11 listopada 2017

Deck the hall | grudniownik

Dzień dobry! Grudniowy czas jest tuż, tuż, zaczęliście już przygotowania?
Trzeba przyznać, że oczekiwanie, tworzenie dzień po dniu świątecznego nastroju
jest najprzyjemniejszą częścią grudnia. Taką, do której chce się wracać.
Zrobiłam album, który nie będzie typowym grudniownikiem,
choć wykonałam go na materiałach z kitu.  Bazą jest notes podróżnika.


 




W albumie chciałabym umieścić zdjęcia i opisy tego, co jest dla mnie ważne,
a do czego przyjemnie będzie zaglądać jeszcze długo potem :)








 Wykorzystane produkty:

December Days 2017 - Grudniownik - wersja polska
Notes Podróżnika
Winter wonderland - stamp set
"Wesołych Świąt" -stamp set#65
My December - transparent stickers
Mój Grudzień - transparent stickers
 Łap Chwile - Transparent Stickers
Paper Tape Strips - stickers
Winter time - karty do pl

Pozdrawiam serdecznie

7 komentarzy:

Inka pisze...

Ach jak uroczo i nastrojowo chociaż journalowo! Pamiętam ten spacer ze zdjęć!!! Niech i w tym roku będzie tak ciepło w zimowe dni!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetny!!

Donia pisze...

Wspaniały:))

Elżbieta pisze...

Jaki on cudny! Nigdy nie prowadziłam takich albumików, brak mi do tego zacięcia, cierpliwości i zdjęć. Ale jako notesik z zapiskami, listami prezentów ... o to by mi się sprawdziło. No i te stemple śnieżynki są zachwycające :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Cudny!

Całusy
E.

Oliwiaen pisze...

Idea grudniownika jakoś mnie nie porwała, ale podziwiam bardzo osoby, które skrupulatnie i z zaangażowaniem prowadzą takie pamiętniki-albumiki :-) Twój jest bardzo zimowy, a jednocześnie ciepły :-)

Sylwia-eR pisze...

Piękny...Kusi ,żeby zrobić:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...