poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Morskie podziękowanie

Dzień dobry. Lubię klimaty morskie w kartkach, nie tylko latem.
Z wielką przyjemnością wykonałam podziękowanie, 
nawiązujące do tego stylu. Na kartce pojawiły się morskie motywy 
podkreślone mediami udającymi wodę i dno morza.
 



  Wykorzystałam tutaj gotową bazę kartki oraz pudełko do kompletu, 
których mnogość znajdziecie w sklepiku Eco scrapbooking. Postawiłam na kolor biały,
jednak wybór kolorów jest ogromny, a jestem pewna, że dla dziewczyn
nie ma rzeczy niemożliwych i można zamówić produkty w niemalże
każdym kolorze i rozmiarze, z czego sama chętnie korzystam. 
 



 
Tak wygląda kartka oraz pudełko:
 


 
Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

sylwiitwory pisze...

Ależ piękne podziękowanie! :)

Josta pisze...

Przecudnej urody karteczka!

GosiaMachynia pisze...

Wow ale superowa łódeczka ze sznurka czadzik :) Bardzo mi się podoba !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...