poniedziałek, 2 maja 2016

Organizer Hazel na inspiracje

Witajcie w maju :) Dłuższy niż zwykle weekend pozwala na nadrabianie zaległości, także na zajęcie się sprawami, na które zwykle nie ma czasu. Postanowiłam zrobić dla siebie organizer na pomysły, inspiracje - spisane w jednym miejscu będą dla mnie motywujące i z pewnością zadziałają na wyobraźnię. Tak, wiem, jest internet i z niego korzystam najczęściej, ale uwielbiam też papier - książki, notesy i taka forma też jest dla mnie obowiązkowa.


Wykorzystałam tutaj organizer Hazel Eco-scrapbooking. Jest wspaniały, nawet nieozdobiony wygląda bardzo efektownie, może posłużyć jako notes, pamiętnik, świetnie nadaje się na prezent. Notes ma ciekawą, "zakładaną" okładkę, zamykany jest na gumkę.

Zbliżenie na detale: 





Motyw na okładce to moja ulubiona Alicja. Organizer dołączył do tego notesu, z podobnym obrazkiem. Razem prezentują się tak:



Musicie przyznać, że notesy Eco-scrapbooking to prawdziwe perełki i uczta dla oczu. Wiele razy pisałam o perfekcyjnym wykonaniu każdego produktu ze sklepu - to tajemnica sukcesu :)


W środku są kartki z nadrukiem w nieregularną linię, dla mnie to prawdziwy smaczek!

  



To tyle na dzisiaj, a teraz czas zapełniać kolejne karty! 
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na firmowego bloga.


2 komentarze:

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Kapitalny jest , pięknie go ozdobiłaś i fajnie pasuje do notesu.Osobiście zakochałam się w produktach eco scrapbooking, mają TO coś w sobie.

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Rewelacja! Fajny ma klimacik, na pewno będzie spełniał swoje zadanie i zgromadzisz w nim mnóstwo fantastycznych pomysłów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...