sobota, 23 maja 2015

Kartka w kolorach lata

Dzień dobry. Dzisiaj moja propozycja wykorzystania w projekcie papieru simply folk GOscrap - a dokładniej strony w barwne kwiaty.
Moje skojarzenie z "folkami" jest proste - piękna, kolorowa łąka w pełni lata, sielski klimat, słońce, ciepło i przyjemnie. Do papieru dobrałam polne kwiaty, które doskonale się zgrały z kolorowym tłem. Zielone listki wycięłam z rewersu tego samego papieru (śliczny kolor, prawda?). Dodatkowo kartkę spryskałam złocistą mgiełką, żeby "udawała" promyki słońca. O tak, mnie też już brakuje lata...

Zapraszam do GOscrap :)








3 komentarze:

dokaem pisze...

Cudnie letnio i energetycznie!

a.le kartka pisze...

Chabry i maki - oczywiście, że lato:) Do moich dziecięcych wspomnień lata brakuje jeszcze rumianków:)

Magda Wisiorek pisze...

Zgadzam się, rumianki też miałam w dłoni, ale jednak tym razem bez rumianków :) Musiałabym dodać jeszcze poziomki i jagody, może jeszcze dziurawiec i byłby wakacyjny komplet :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...