niedziela, 4 maja 2014

Pudełko z okazji Chrztu

Witam po raz pierwszy w maju! Zanim zasypię Was mnóstwem kartek komunijnych (taki miesiąc ;)), pokazuję pudełko "wybuchowe" z okazji Chrztu Świętego maleńkiego Pawełka, które jest prezentem od Rodziców. Zrobiłam je na wzór tego. Miłego oglądania ;)

P.S. w pięknej kołysce prawdziwa, wypełniona puchem poduszka i kołderka do kompletu, z koronkowym motywem. Biała szatka to nie tylko papier, "uszyłam" ją także z lekkiego materiału.






Jak Wam minął majowy weekend? Przyznam, że udało mi się (wreszcie!) wypocząć, po maratonie kartkowo - komunijnym, którego efekty wkrótce na blogu.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cudne! To łóżeczko -rewelacja!
Moja majówka pracowita.Na odpoczynek przyjdzie czas trochę później.

Ann pisze...

Piękne, bardzo delikatne :)

ewinka Nowa pisze...

Pięknie ozdobione ścianki :-)))

a.le kartka pisze...

Śliczne pudełko a pościel w kołysce rozbroiła mnie:)

Katlus pisze...

piękne pudełeczko:) tez jestem po maratonie komunijnym:))

Ala M. pisze...

jestem oczarowana :)

XXX pisze...

Piękne, a to łózeczko prześliczne! Ja cały czas szyłam, już oczy bolą...

Sylwia-eR pisze...

Cudna kołyska i pazurki wykonawczynu....

Sylwia-eR pisze...

Cudna kołyska i pazurki wykonawczynu....

GosiaMachynia pisze...

Wow cudne pudełko ta kołyska jest śliczna do tego schowek na życzenia czadowy !! świetna robota !!

Arleta pisze...

boxik fantastyczny kołyska cudowna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...