środa, 16 kwietnia 2014

Wielkanocne pisanki i kurs na pastę strukturalną

Tradycja tworzenia pisanek jest bardzo popularna w wielu zakątkach świata. Każdy z nas ma własny sposób na dekorowanie wielkanocnych jajek, przyznam, że najbardziej lubię wywar z łusek cebuli. Najlepiej ugotować go dzień wcześniej, żeby łuski "puściły" kolor i dopiero w tym wywarze ugotować jajka na wielkanocne śniadanie.


A pomysły craftowe na pisanki? Na blogu dpCraft znajdziecie ich całkiem sporo.
Pierwszy z nich to - bardzo prosty i efektowny sposób - oklejenie styropianowych jajek za pomocą kolorowej bibuły. Dla najmłodszych - wielkanocny zestaw kreatywny - filcowe koszulki na jajka. 
Coś ekstra? Własnoręcznie wykonana pasta strukturalna z grysiku i farbek akrylowych. Taka pasta jest na tyle uniwersalna, że warto ją wykorzystywać również do innych, kreatywnych celów. 

Tutorial, ze wszystkimi wskazówkami, znajdziecie tutaj. Zapraszam! 


5 komentarzy:

Arleta pisze...

bardzo fajny koszyczek jak i jajeczka

Ala M. pisze...

piękne dekoracje na wielkanocny stół przygotowałaś, radosnego świętowania w gronie najbliższych :) ps. ja też lubię farbować jaja w cebuli :)

mru pisze...

świetny pomysł :)
a u mnie w domu też królują pisanki barwione cebulą ;D jak byłam mała to nieraz sobie coś rysowałam, ale jakoś szybko straciłam zapał :D

Ewelina pisze...

to już po piasek na pole nie wychodzę ;) teraz będę grysik podbierać hihi piękna aranżacja ;) z resztą jak Twoja każda!!

maj. pisze...

Piękne!!!!!!
Słonecznej, radosnej Wielkanocy!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...