wtorek, 7 maja 2013

Najczystsza z bieli

Czy istnieje bardziej niewinny kolor? Wiem, że nie :)



17 komentarzy:

Paolla pisze...

Prześliczna, taka koronkowa... Bardzo lubię ten narożnikowy wykrojnik - u mnie też zagościł w komunijnych kartkach :)

siwka pisze...

mmm piękna, rzeczywiście ten narożny cudo, ja już drżę przed moją pierwszą komunijną, tym bardziej patrząc na Twoje cuda, którymi nas obsypujesz

Iliana pisze...

Cudna kartka!

Katlus pisze...

śliczna kartka:)

Smile_Art pisze...

Piękna :)

Justyna Skoczylas-Janowska pisze...

Urocza:)

Dorota pisze...

Przepiękna kartka!

iluszka pisze...

Jak ty to robisz Madziu,że każda Twoja kartka jest genialna? :) Ta zachwyca mnie swoją prostotą i czystością bieli przez co kojarzy mi się z dziecięcym sercem...

Carmen Krystyna pisze...

Wszystkie komunijne kartki,aczkolwiek piękne i przemyślane,zamieniłabym na tę jedną jedyną-czysta biel-luksusowa.

Mihaela pisze...

Simple card, but so elegant!

joolaa pisze...

taka niby prosta na pierwszy rzut oka, a zachwyca ornamentami... cudna!

Joanna pisze...

Piękna i te literki :):):)

martuchnaj pisze...

taka elegancka - piękna!

Mia pisze...

Bardzo subtelna i piękna

Matilde pisze...

Cudna! Piękno tkwi w prostocie!

Handmade By Doris pisze...

Jest zachwycająca!

el pisze...

niewinna taka .... co więcej trzeba .... och ... a tych literek to zazdroszczę .... świetnie się prezentują ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...