wtorek, 26 lutego 2013

Czekając na wiosnę

Od czasu do czasu pytacie o kwiaty, które tworzę do moich prac. Nie jestem ekspertem w tworzeniu kwiatów, ale - jak każdy - mam swoje sposoby, żeby kwiat zrobić. Ten powstał z grubego i sztywnego papieru, z którego z powodzeniem można uformować całkiem zgrabny kwiatek. Jest to ciekawe rozwiązanie, jeśli chcemy dobrać kolor kwiatu idealnie pod papier, dzięki temu staje się mocnym punktem pracy. Więcej szczegółów na blogu GOscrap.
Anula na tym samym blogu zachęcała niedawno do eksperymentowania z wykrojnikami. Skorzystałam z zestawu kółek z falbanką i wycięłam ramkę, co nadało pracy lekkości. Pozdrawiam prawie – wiosennie :)




20 komentarzy:

Offca pisze...

śliczna, powiało wiosną :)

martuchnaj pisze...

przepiękna :))))

Gosza pisze...

Bardzo mi się podoba. I te kolorki:)

mośtynka pisze...

Świetna i kolorki pastelowe są super

Chimera pisze...

No i gdzie ta wiosna? Czeka tu na nią taka piękna kartka, więc powinna się niedługo zjawić :)

Smile_Art pisze...

Aż się ciepło na serduchu robi :)

Karolina pisze...

śliczna wiosna w groszki:)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Śliczna delikatna karteczka!

Sylwia-eR pisze...

Powtórzę za Ewunią- lekka i delikatna- a kwiatuch- śliczny : )

iluszka pisze...

Karteczka z pewnością przywoła wiosnę, a kwiat uroczy :)

iluszka pisze...

Madziu, z jakiej kolekcji pochodzi ten papier? Bardzo mi się podoba :)

GosiaMachynia pisze...

śliczna karteczka :))

gabi pisze...

Piękna, wiosenna karteczka :)

Joanna pisze...

Sliczna, kwiatek jest bardzo ladny :)

Ewelina pisze...

no i już jesteśmy happy:D a u mnie to nawet słoneczko mruga do okna!!!

clos pisze...

to ja sobie pozwolę ;)
to papier vintage beads z kolekcji polish folk GOscrap (jeśli chodzi o ten w tle) :)

Margot-craftcorner pisze...

Piękna karteczka w cudownych wiosennych kolorkach:)

noomiy pisze...

Prześliczna!

Boei pisze...

Wspaniała! Cudne tło;)

magda pisze...

= dokładnie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...