niedziela, 15 lipca 2018

Nadmorska wioska

Dzień dobry! Lato sprzyja myślom o wypoczynku i podróżach. 
Każdy urlop kiedyś się niestety kończy, ale na różne sposoby można
go zatrzymać - w albumie, layoucie, obrazku, dekoracji. 

 
 Zrobiłam prostą w formie dekorację z drewna - nadmorską wioskę.
Domki udekorowałam stemplami i naklejkami - to szybki sposób na ich 
ozdobienia, jednocześnie pozwalający na błyskawiczne metamorfozy.
Mam pomysły na kolejne pory roku :)
 



 
Drewniane domki dostałam od koleżanki, były surowe. Najwięcej czasu zajęło mi
ich oczyszczenie, szlifowanie i malowanie (farby chalk paint Annie Sloan).
Nadszedł czas na ozdabianie - tutaj wystarczy kilka stempli, 
czarny żelopis (Fude Ball Pen Ranger Ink), naklejki i gotowe!
 
 
 
Z zestawu stempli "Sending Smiles" wybrałam motyw fal. 
Stempel posłużył mi za wzór dachówki na domkach.
Lubię uniwersalność stempli S40 - motywy można 
wykorzystać na wiele sposobów.
 
Na krótkie DIY zapraszam na bloga (klik)
 

 
 
 
 

1 komentarz:

aga-craft pisze...

Super, bardzo nastrojowo, wakacyjnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...