środa, 24 września 2014

Album zimowy

Dzień dobry :) Dopiero co rozpoczęła się jesień, a tutaj wieje chłodem - ale tylko za sprawą zimowej scenerii, bo album - choć w zimnych kolorach - pełen jest ciepła i dobrych emocji.

 

Album zrobiłam na akrylowej bazie, aby pokazać Wam możliwości, jakie dają tusze alkoholowe. Użyłam tuszów alkoholowych firmy Ranger w kolorach cloudy blue oraz citrus. Tusze te służą do barwienia szkła, akrylu i innych powierzchni śliskich. Dają lekko transparentny efekt, a łączone ze sobą - wspaniałe przejścia kolorów, podobne do efektu akwareli. A w buteleczce skryłam śnieg :)








Jeśli jesteście ciekawi, jak używać tuszów - zapraszam Na Strych :) Tekturki to oczywiście Scrapiniec. Pozdrawiam jesiennie, serdecznie.

11 komentarzy:

Paseczkowa pisze...

Cuuuuudowny!

Katlus pisze...

wow! cudooo!

a.le kartka pisze...

Cudny! Ale mi sie podoba!!!!

Ewelina pisze...

no dobra.I like it!!

dokaem pisze...

Świetny album!

OriBella pisze...

Niezwykły albumik i wspaniała, niepowtarzalna pamiątka:)

mru pisze...

wow, ale ciekawy klimat nadałaś tej bazie :) fantastycznie Ci wyszła :)

GosiaMachynia pisze...

Coś niesamowitego !! Jak patrzyłam na pierszą stronę zrobiło mi się chłodno mega fantastyczny efekt zimy. Brawo, brawo, brawo !!!

Ania pisze...

Niesamowity! Bardzo zimowy!

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Świetny pomysł z tą buteleczką i cudowny album. :-) Dziękuję za odwiedziny u mnie. :-P

scraPina pisze...

Piękny... szczeka opadła mi do samej podłogi, teraz muszę ją pozbierać :P

Album jest boski!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...