wtorek, 9 sierpnia 2016

Banner - ozdoba scraproomu

Dzień dobry. Wśród nowości Eco-scrapbookingu pojawiło się wiele płóciennych baz, dostępnych w dziewięciu różnych barwach.
Na "warsztat" wzięłam tryptyk na ścianę. Trójkątna ozdoba posłużyła mi za dekorację kącika do pracy.
(Zapraszam na bloga sklepowego :))
 



Punktem wyjścia było płótno w naturalnym kolorze,jak zwykle miałam problem, by z nim cokolwiek zrobić,
bo już sama nieozdobiona baza jest piękna.
 


Starałam się jej nie zakrywać do końca, w efekcie jest dużo bałaganu, jak to w pracowni :)
...i chyba taki bałagan lubię najbardziej.
 




Pozdrawiam ciepło :)

6 komentarzy:

SiódmyAnioł pisze...

Cudne cudeńko! Nawet bałagan - cudny ;)

OriBella pisze...

Podoba mi się, zwłaszcza taki bałaganiarski:))

Ala M. pisze...

cudo!

piaseiza pisze...

Rewelacja!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

SUPER!!!!!!

Angelika pisze...

Bardzo mi się podobają takie ozdoby, ożywiają pracownię :) Bałagan? To, co widzę to poukładane albumiki/notesy, wszystko schowane w pudełku i segregatorach- chciałabym mieć taki "bałagan" ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...