czwartek, 2 maja 2013

Zaproszenia komunijne

...duuużo zaproszeń. Zrobiłam je już jakiś czas temu, wg wytycznych osoby zamawiającej, której bardzo zależało na perłowym papierze i konkretnych dodatkach. Postawiłam na delikatność, żeby podkreślić elegancję papieru. Do kompletu także winietki na stół, a w późniejszym czasie powstanie album ze zdjęciami z tej uroczystości, w zupełnie innym klimacie. Pozdrawiam serdecznie :)
P.S. w pracach takich jak te używam tablicy do bigowania MS. Polecam, niesamowicie ułatwia pracę, a każde zgięcie jest idealne!


 



 



10 komentarzy:

Jagódka pisze...

perfekcyjnie :)

Ewelina pisze...

ach jak cudnie...
i jak to albumu nie zrobisz?!?mam kilka fotek odłożonych na ten cel ale nie mam znajomego pasjonaty fotografa który mógłby te fotki odpowiednio przerobić:/może w wolnej chwili Ty coś wykombinujesz?jak znajdziesz czas to napisz maila:)
pozdrawiam:)

i udanego weekendu!

Chimera pisze...

Ale eleganckie, jestem nimi zachwycona :)

Iliana pisze...

Cudnie wyglądają! Delikatne i eleganckie. I nic wiele nie trzeba, żeby było pięknie :) A tablica do bigowania droga straszecznie jest :D

Carmen pisze...

Jaka produkcja-bardzo grzeczne,eleganckie zaproszenia.

Dominika Anna pisze...

Bardzo delikatne i eleganckie- cudowne! :)

Smile_Art pisze...

Niesamowite. Jak niewiele potrzeba, by powstało coś tak cudownego :)

DUCHA pisze...

Jestem pod wrażeniem prostota i elegancja!

mośtynka pisze...

Piękno tkwi w prostocie !

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo mi sie podobaja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...