niedziela, 24 lutego 2013

Śpiąca

Zrobiłam sobie prezent urodzinowy - obrazek na blejtramie (na którą bardzo długo nie miałam pomysłu) - mój pierwszy! Chciałam, żeby "powiedział" coś o mnie. Czy się udało - nie wiem, ale efekt jest zaskakujący (nie tylko dlatego, że mnóstwo tutaj różu, którego nadużywam tylko w scrapowaniu). To ciekawe, bardzo twórcze doświadczenie. Ułożyłam główne elementy, a dalej - działo się samo :)
Spis materiałów dla ciekawych: papiery z nowej kolekcji Primy Sunrise Sunset, zaprojektowanej przez Finn (piękna i bardzo koronkowa!). Dodatki to m.in. elementy z tkaniny (Resist Canvas Primy), papierowe elementy ze starszej kolekcji Tildy, kryształowa gałązka Magnolii, koronki, pasta strukturalna, preparat Glimmer Glam, Glimmer Misty i zrobiona na potrzeby pracy jasnoróżowa mgiełka.







Hortensje i różyczki kupione dawno temu tutaj.

27 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Śliczne jest! Dobrze nastraja :)

Maggie pisze...

..jak śpiąca królewna :D cudna oprawa :)

Alicja pisze...

https://www.facebook.com/ScrapShopping - zapraszam na Candy

mojeprosterzeczy.pl pisze...

Madziu! Wszystkiego najlepszego...zdrówka, pieniążków i dużo miłości... z okazji urodzin. Obrazek wyszedł pięknie. Sama mam też na taki ochotę, lecz na razie się przyglądam jak robią inni. A u Ciebie rozpoznaję.... dużo pracy. Sądzę, że jest to pracochłonne dzieło. Gratuluję!

magda pisze...

Dziękuję ;) Próbuj, naprawdę polecam odkrywanie nowych scrapowych lądów ;)

CarmenAlice pisze...

Wspaniały prezent sobie zrobiłaś - kobiecy i romantyczny :) Spełnienia marzeń - nie tylko tych scrapowych :)

Katlus pisze...

bardzo piękny prezent:)piękne kolory:)

Ewelina pisze...

kolorowych...snów i marzeń:)

Ewelina pisze...

kolorowych...snów i marzeń:)

Karolina pisze...

cudowny

KLAUDIA-GR. pisze...

Znaczy śpioch z Ciebie ? ;)
Piękna,romantyczna praca :)

Lili pisze...

ja cię..... cudo!

Handmade By Doris pisze...

Piękne!!! ...ale kusisz...ja też dojrzewam do zrobienia pracy na blejtramie może w końcu się odważę:)

Patrycja Photography pisze...

Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
Będę Ci ogromnie wdzięczna.

Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

Dorotka pisze...

jejkuuu jakie śliczne romantyczne... piękne tło!

OriBella pisze...

Brakuje mi tam ewidentnie;) napisu "Śpiąca królewna":))) Piękne tło stworzyłaś dla tej fotki:)

Sylwia-eR pisze...

Trochę prywaty- ślicznie dziękuję- dostałam ATC-iaczka i włożyłaś jeszcze niespodzianki i tą cudną rameczkę- całuski : )I jeszcze chciałam powiedzieć,że oprócz zdolnych łapek piszesz piękne posty, piękne komentarze- jaka wyjątkowa kultura słowa- niesamowita z Ciebie osóbka- wrażliwa i delikatna- jak Twoje prace : )

magda pisze...

...i zarumieniona po koniuszki włosów, ojej :) Niesamowicie miło jest przeczytać taki komentarz, prosto z serca. Jak dla mnie: trafiony, zatopiony :D Pozdrowienia i serdeczności, Sylwio! :) I... dziękuję :*

magda pisze...

:*:)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Pięknie śpisz ,tak spokojnie!Piękna praca.

magda pisze...

Aaa nie, rzadko bywam :) Dziękuję.

magda pisze...

Najserdeczniejsze z serdecznych i najmilsze z miłych - podziękowania dla Was za takie ciepłe słowa :)

Boei pisze...

Niesamowita praca! Tyle w niej nostalgii, romantyzmu, spokoju... Zdjęcie przepiękne;)

Krótka;) pisze...

Piękna praca!
Życzę wszystkiego dobrego!

Chimera pisze...

Jak Śpiąca Królewna! Lekko, delikatnie i romantycznie, ja jestem zachwycona :)

Malgodia pisze...

Cudny!!! samo marzenie :)

Gosia pisze...

Jest prześliczny :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...