środa, 20 stycznia 2021

Zima, zima, zima...

  Tegoroczna zima do niedawna nie rozpieszczała nas śniegiem, więc gdy kilka dni temu robiłam ten layout, wybrałam zdjęcie sprzed kilku lat. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że wystarczy poczekać kilka dni i śniegu (oraz śnieżnych zdjęć) będzie pod dostatkiem!

Mocnym punktem layoutu jest duże zdjęcie. Bardzo podoba mi się taki efekt, choć zwykle na format 30,5x30,5 cm wybieram mniejsze zdjęcia. W nowym roku warto spróbować czegoś nowego! Efekt jest monochromatyczny, użyłam papierów i dodatków w stonowanych kolorach.




Wybrałam kolekcję NORDICA, której chłodne odcienie bardzo pasowały do zdjęcia. Naklejki, które tworzą ramkę dokoła zdjęcia, pochodzą z różnych kolekcji - ostatnich zimowych oraz Bom Dia! i ubiegłorocznej zimowej.

Wykorzystane produkty:


Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...