sobota, 14 listopada 2020

Zimowy album Winter fun!

 Cześć! Dzisiaj będzie zimowy album z kolekcją WINTER FUN, która mnie całkowicie "złapała" pięknymi, kolorowymi i radosnymi zimowymi i świątecznymi motywami.

Bardzo podoba mi się to, że z arkuszy papieru oraz z kart PL można wycinać elementy i używać ich jako die cutsów, czyli papierowych dodatków do prac. To świetny patent! Skorzystałam z niego w zimowym albumie ze zdjęciami sprzed kilku lat.



 W projekcie wykorzystałam kolekcję WINTER FUN, ale także NORDICA oraz kilka dodatków z ubiegłorocznej kolekcji JOYFUL. Po skończeniu albumu moje biurko wygląda jak zimowa kinder niespodzianka - pełno tutaj rozsypanych małych elementów, ale to cudowny widok!




W albumie wycinałam elementy z każdej wielkości papieru - tak, jak najbardziej pasowały do wielkości kart. Album nie jest zbyt duży, ma ok 13 cm. Zdjęcia uzupełniłam moimi ukochanymi przezroczystymi i kolorowymi naklejkami oraz chipboardami. Baza albumowa pozwala na umieszczenie wielu dodatków, dlatego każdy z nich jeszcze podkleiłam taśmą 3d.




Pozdrawiam serdecznie!

Wykorzystane produkty:




 
 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...