wtorek, 13 października 2020

Album "Cudowne chwile"

Cześć! Na bazie grudniownika Eco-scrapbookingzrobiłam album, który był urodzinowym
prezentem - niespodzianką. Uwielbiam ten album! Zrobiony jest na sprężynie,
ale ma tekturową okładkę, dzięki czemu łatwiej go przechowywać.
Do tej pory na takiej bazie robiłam właśnie grudniowy pamiętnik,
ale jako klasyczny album z mnóstwem zdjęć również znakomicie się sprawdza!




Ten format nie pozwala na użycie dużych przestrzennych ozdób, ale pomieści dekoracje 3d.
W albumie zastosowałam kolory i dodatki kojarzące się z naturą, spokojem. Znalazło się tu
także wiele nawiązań do Solenizantki, których listę otrzymałam przed przystąpieniem do pracy.


Bardzo podoba mi się spokój tego albumu, który świetnie kontrastuje ze zwariowanymi zdjęciami.



Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...