poniedziałek, 29 czerwca 2020

DT Paper Heaven

Cześć! Każdy z Was na pewno zna producenta papieru Paper Heaven (wcześniej: Galerię Papieru).
Z przyjemnością ogłaszam, że dołączyłam do design teamu Paper Heaven i przez najbliższe miesiące
będę inspirowała na firmowym blogu oraz tutaj, w Papierowym Pokoju. Galeria Papierut o były pierwsze papiery do scrapbookingu jakie kupiłam i jednocześnie ich pierwsza kolekcja, świąteczna. Ciekawe kto z Was ją jeszcze pamięta? ;) Mam do dzisiaj kilka arkuszy.

Tymczasem chciałam Wam pokazać kartki wykonane z papierów Paper Heaven, jakie powstały z  okazji zakończenia roku szkolnego. Papiery, jakich użyłam, to kolekcja Nauka na całe życie.


Teraz na biurku tnę i wyklejam nowości - kolekcje Na jagody, Niewinność i Rajską Jabłoń.M oim faworytem jest ta pierwsza, pełna letnich skojarzeń i cudownych obrazków malin. Już niedługo pokażę projekty, jakie z nich powstały. Do zobaczenia!




Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...