poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Papierowy Pokój na wiosnę

Dzień dobry! Czas płynie nieubłaganie, ostatni miesiąc minął nie wiem kiedy
i był chyba dla nas wszystkich wyczerpujący i trudny. Co pomaga w takim czasie?
Tworzenie! Zaczęłam od porządków w pracowni, otoczyłam się wiosennymi kolorami.




Zmieniłam czerwone dekoracyjne grzybki na pastelowe (haha, muchomory muszą być!): 



 
Zrobiłam też niewielkie porządki w przydasiach - starsze kolekcje ustąpiły miejsca 
nowościom - kolekcji SO ROMANTIC Studio Forty oraz bazom z Eco-scrapbooking.
 

   

Na półce stanął jeszcze jeden metalowy koszyczek na stemple - tych przybywa, 
Studio Forty wypuściło już ponad 100 zestawów stempli!
 
 


Na ostatnim zdjęciu pełniejszy kadr - z lewej strony ogromna szafa,
która będzie miała blisko sześćdziesiąt lat - uwielbiam ją! 
Tymczasem na biurku mam już... nieład :) Z papierów powycinałam
mnóstwo elementów, wypróbowałam nowe zestawy stempli, czas
na prawdziwe tworzenie - w kolejce czekają albumy i kartki.

Pozdrawiam wiosennie, Magda.

3 komentarze:

Alicja pisze...

Wspaniałą masz pracownię. Pozdrawiam świątecznie :-).

mosia pisze...

O rajuśku! Jak tu pięknie! Wpadnę kiedyś na kawkę! ;-)

Magda Wisiorek pisze...

Dziękuję Wam, wpadajcie na kawę... wkrótce ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...