niedziela, 26 stycznia 2020

Kartki z kolekcją Lunare

Gdy dostałam w ręce tegoroczną nowość - kolekcję Lunare Studio Forty,
przepadłam! Księżycowe motywy oraz sporo elementów do wycinania
pozwalają na wykorzystanie papierów do różnych projektów - nie tylko 
layouytów czy travelersów, ale też okazjonalnych kartek. 

Te dwie kartki powstały z papierów z kolekcji Lunare i białego arkusza
(+ kwiaty, wstążka, elementy z wykrojników, dodatki - enamel dots):



W kartkach użyłam stempla serca z zestawu stempli Moon Kiss - stamp set#105,
ale to tylko jeden z wielu stempli, które doskonale wypadają w pracy.



Bardzo podoba mi się motyw planet - mamy tu cały arkusz Planetary/Moonwalk
z motywami do wycięcia. Kwiecisty arkusz Lunar garden/Magic chains
już mi się skończył - z niego wycinam listki, gałązki i kwiaty.



Pozdrawiam serdecznie! :)

Wykorzystane produkty - baza kartki Eco-scrapbooking oraz S40:


https://www.shop.studioforty.pl/pl/p/Moon-Kiss-stamp-set105/991   https://www.shop.studioforty.pl/pl/p/LUNARE-zestaw-6-papierow-30%2C5x30%2C5cm-paper-set-of-6-/980

1 komentarz:

Alicja pisze...

Fajne kartki. Pozdrawiam :-).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...