sobota, 22 września 2018

Album z gór

Każdy z nas ma miejsce, do którego chce wracać, gdzie każda chwila
wydaje się magiczna - bo daje uczucie szczęścia z prostych rzeczy,
tu i teraz. Dla mnie takim miejscem są góry - co uwieczniłam
w małym albumie ze zdjęciami ubiegłorocznej jesieni.
 


 
Do ozdobienia albumu idealne wydały mi się stemple Magic
To jeden z tych zestawów, które przy pracy okazują się dokładnie
takie, jak trzeba: jest w nich sporo słów, z których można układać
sentencje, a różne czcionki i wielkości pozwalają na uzyskanie
ciekawego efektu. Z pewnością będę wracać do tego zestawu!
  




Początkowo chciałam użyć tu tylko stempli i papierów Magic Fall,
jednak bogactwo dodatków jesiennej kolekcji nie pozostawiło mi wyboru
- musiałam użyć jeszcze kilku produktów i to było to!
W albumie znajdziecie kolorowe i przezroczyste naklejki,
chipboardy, w tym także kolorowe chipboardy (piękne są!),
a także niepozorny dodatek - kolorowe paski naklejek,
które świetnie uzupełniają papier. 
 


 
Jeszcze kilka zbliżeń na album - a teraz pozostaje czekać
na tegoroczną jesień, oby była równie kolorowa! :)
 

2 komentarze:

rosaliaa pisze...

Bardzo oryginalny album. Wyszedł pięknie. I w ludowym stylu. Pozdrawiam

kigabet vel Ki pisze...

wzdycham bo jestem stamtąd ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...