środa, 1 sierpnia 2018

Minialbum

Dzień dobry! Na blogu Studio Forty designs 
wystartowało właśnie nowe wyzwanie.

Temat wyzwania #7 to... Minialbum.

Zapraszamy Was do stworzenia minialbumu,
przy czym mini może naprawdę oznaczać mini,
taki album, jaki mieści się w dłoni.
Jest i nagroda, zajrzyjcie tutaj (klik). 

Temat jest wyzwaniem, mam jednak ogromną nadzieję,
że znajdą się osoby, które je podejmą :)
 
 
Przygotowałam album, który jest pamiątką
spontanicznej rodzinnej sesji foto :)
 




 
 Jako bazy albumu użyłam podkładek pod napoje
- to jest pomysł, jeśli nie mamy gotowej bazy.
 

 
W swojej kolekcji mam przeróżne albumy,
w różnych bazach (tradycyjne, akrylowe, drewniane)
i wielkościach. Wspomnienia warto utrwalać,
dla mnie właśnie albumy są świetną formą.
(i zawsze budzą zainteresowanie gości). 
 
Pozdrawiam!
 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...