sobota, 18 sierpnia 2018

Kartka urodzinowa w pudełku

Bardzo spodobały mi się pudełka z okienkiem, dostępne od niedawna w ofercie
sklepu Eco-scrapbooking.Przezroczyste okienko pozwala wyeksponować kartkę 
i jest ciekawą alternatywą  zamkniętych pudełek
 
 
Wraz z bazą kartki wykorzystałam je do zrobienia
urodzinowego kompletu z okazji 90 urodzin. Naszła mnie ochota na kolor
fioletowy, który rzadko się u mnie pojawia - kolekcja Tysiąc życzeń
ma jednak wiele uroku i chętnie do niej wracam. 
 

 
Korzystałam z arkusza
papieru Tysiąc życzeń 1-2 oraz Tysiąc życzeń 9-10
 
 
Pozdrawiam serdecznie!
 

2 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Cudownie piękna kartka ...uroczo się prezentuje :)

Marcelina z Warszawy pisze...

Kapitalna kartka, bardzo wiosenna, wprawia w dobry nastrój.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...