sobota, 21 kwietnia 2018

Hello Sunshine - blejtram

Dzień dobry! Praca z nową kolekcją Good vibes Studio Forty to sama przyjemność.
Nie potrafię do końca wyjaśnić, jednak z całą pewnością moc kolorów
i radość, jaka tej kolekcji towarzyszy, bardzo pozytywnie na mnie działają.
Serio! Dla mnie to jest prawie jak terapia - kolorem i dobrymi wibracjami :)
Pomysłów na papiery, stemple i dodatki może być mnóstwo, zaczęłam romantycznie:
layoutem wykonanym na podobraziu malarskim, któremu pazura dodaje
skórzany czarny pasek z nitami, tworzący ramkę dookoła obrazka.

 
Skupiłam się na dwóch kolorach, które są w kolekcji - spranym, dżinsowym
niebieskim i fiolecie - obydwa dają piękny, akwarelowy efekt.
Jako dodatek - mięta, szczypta mocnego zielonego i czerni.
  



Pokusiłam się o wycięcie całego arkusza kwiatów - przyklejałam je
warstwowo i pojedynczo, część z nich pokryłam nierówno akwarelą Kuretake
(odcień 67 oraz 37). Kwiaty i listki są super - mamy od razu cały arkusz
stemplowych odbitek, wystarczy je wyciąć i można wykorzystać w pracy.
 





Tło to gesso nałożone przez maskę - w większości jest zakryte,
zależało mi jednak na miętowych i szarych plamkach.
Szare przecierki to odbitka stempla z zestawu "Sunshine" - stamp set#72.
Kolor miętowy to białe gesso zmieszane z miętową farbą,
które nałożyłam przez maskę, by dodać faktury do tła.


 


 Wykorzystane produkty:

"Sunshine" - stamp set#72 

1 komentarz:

GosiaMachynia pisze...

Wow fantastyczne !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...