sobota, 17 marca 2018

Girls rule

Dzień dobry! Wczoraj na blogu Studio Forty designs (klik) pojawił się mój post. 
Kto widział? ;) W roli głównej nowa kolekcja, przemyślana i spójna - brawa za nią!
 
Cudowna kolekcja Studio Forty designs 'Don't grow up' zachwyca.
Jest bardzo uniwersalna i ma mnóstwo smaczków, niekoniecznie do dziecięcych prac.
Na moim biurku na swoją kolej czekają kaktusy, na które od razu miałam pomysł,
ale pierwszym projektem, jaki powstał, był harmonijkowy album.
 



 
Do zrobienia albumu wykorzystałam kilka nowości oraz kilka starszych produktów
(wykaz materiałów poniżej). Z kart do PL powycinałam mniejsze elementy,
a do ozdobienia środka użyłam nowych, cudownych stempli Don't grow up -
różowym tuszem odbiłam gwiazdki, a czarnym, na łączeniu kart, wianki.
Przy okazji mam kolejny ulubiony stempel - zawijas, którym wspaniale
można zrobić wianek, spójrzcie na zbliżenie:
 
 
Przyznam też, że bardzo podobają mi się badziki, szczególnie ze zwierzakami:
 
 
Album będzie dodatkiem do prezentu, całość świetnie się zgrała, prawda?
 

 
Środek albumu czeka na zdjęcia:
 


 
Wykorzystane produkty:
Don't grow up - stamp set
Don't grow up - badges set
Don't grow up - transparent stickers
Paper Tape Strips - stickers
Heart - stickers
Round &Round 2- stickers 
Słowa, Słowa - stickers set
Bloom - transparent stickers
Pozdrawiam ciepło!
 
 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...