niedziela, 21 stycznia 2018

Teczki na Dzień Babci

Dzień dobry! Dzisiaj jest naprawdę dobry dzień, mimo że wstałam bardzo wcześnie
(a może właśnie dlatego?). Nad ranem zaczął sypać śnieg i jest wreszcie jasno.
Nie sądziłam, że aż tak bardzo mi brakuje światła, nie tylko do robienia zdjęć
(hah), ale i do normalnego funkcjonowania. No więc jest nareszcie, ciągle sypie
i mam nadzieję, że nie stopnieje tak od razu jak śnieg sprzed kilku dni.

Z okazji święta Babci miałam przyjemność wykonać teczki,
które będą prezentami na rysunki wnuka (swoją drogą, dobry pomysł).
Teczki ozdobiłam papierami GOscrap z kolekcji i love summer.
Do tego garść naklejek Studio Forty designs (Mały skarb, zaprojektowane

2 komentarze:

mosia pisze...

Są superowe!

Joanna pisze...

świetne są! no i pomysł na teczki niezły. muszę chyba sobie coś takiego stworzyć - na takie najlepsze rysunkowe smaczki ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...