wtorek, 12 grudnia 2017

Pudełko na pierniczki

Dzień dobry! W sklepie Eco scrapbooking znajdziecie cudowne
i łatwe w składaniu (co nie jest bez znaczenia) bazy exploding box,
dostępne w kilku kolorach. Uwielbiam je wszystkie!
Pudełko w kolorze pastelowego błękitu wykorzystałam
do zapakowania świątecznego prezentu - pierniczków.
Pudełko świetnie sprawdzi się nie tylko jaka baza kartki,
ale jako opakowanie. Przyznam, że kolory piernikowego lukru
dobierałam pod kolor boxu i dodatków ;)
 








Zbliżenie na drugi plan :)
 

 

Spójrzcie jak pięknie prezentują się kolory exploding boxów

 
Moc serdeczności dla Was!
P.S. Lukruję po raz pierwszy w ten sposób i mnie wciągnęło,
jednak przyznam, że raz na rok zdecydowanie wystarczy!

9 komentarzy:

danutka pisze...

Cudowne!!! A pierniczki zachwycające!
Pozdrawiam i życzę cieplutkich i rodzinnych świąt:)

Wiola z bloga Mam na to plan pisze...

Cudowności, a pierniczki byłoby mi szkoda zjeść są tak cudowne.

GosiaMachynia pisze...

Ale cudne :) świetnie zapakowane mega apetyczne pierniczki :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

AAALLLLEEEE cudne! I pudełko i pierniki i foty!

Całuję
Eva

karolina jeżak pisze...

Cudo! Prześliczne pudełko i pierniczki... :):)

Carmen pisze...

Nie wiem co bardziej słodkie - pierniki czy pudełko... wspaniały słodki duet.

Chimera pisze...

Wooow, jak uroczo ♥

maj. pisze...

Niesamowite!!!!
Cieplutkich Świąt!!!!

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Ależ słodki jest! :) A pierniczki ubóstwiam!
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, Madzia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...