czwartek, 23 listopada 2017

Mój grudzień

Post miał zacząć się inaczej, ale spójrzcie na tytuł - "Mój grudzień". Pięknie brzmi, prawda?
Bardziej swojsko niż "grudniownik", ale równie uroczo i ciepło.
Pięknie to sobie Mona (Studio Forty) wymyśliła i dziękuję jej za tę inspirującą nazwę.
 
Na blogu S40 znajdziecie więcej zdjęć (klik klik
W albumie wykorzystałam cytaty z pastorałek Lady Pank.
Przy okazji, niedawno ukazała się płyta - kontynuacja ukochanego
Zimowego Graffiti sprzed 21 lat! Jest równie nastrojowa.
 

 
Od początku :) Dzień dobry wszystkim!
Pamiętacie mój pierwszy wpis z grudniowym KITem? (klik)
Umieściłam w nim to, co dla mnie w grudniu ważne,
do czego chcę wracać myślami. Notes nie jest jeszcze skończony,
chcę go uzupełnić w tym roku o kilka nowych zdjęć i słów.
 
 


 
Zrobiłam też tradycyjny grudniowy album, który jest bardzo pojemny.
Lubię wklejać różności - zdjęcia, rachunki, bilety, metki itd,
które mi się kojarzą z konkretnym wydarzeniem. Lubię w takich albumach
bałagan, rozgardiasz, dzięki któremu album "żyje" wspomnieniami.
A to, rzecz jasna, wymaga sporej ilości miejsca ;)





Grudniownika nigdy nie prowadzę regularnie, mimo starań,
ale podpowiem Wam, że przygotowanie go wcześniej dużo ułatwia
- w grudniu dzieje się tak wiele, że nierzadko nie wystarcza czasu
na oklejanie kart, a tak - wystarczy dodać tylko wpis i już!
 
 
Wykorzystane produkty:

December Days 2017 - Grudniownik - wersja polska
"Merry & Bright" -stamp set#64
"Wesołych Świąt" -stamp set#65
"Christmas Gifts" - stamp set#66
Mój Grudzień - transparent stickers
 Łap Chwile - Transparent Stickers
Nasza Zima - transparent stickers
Splashes - transparent stickers
Frames - wintery sticker set
 Winter time - karty do pl

 Tymczasem w sklepie pojawiły się kolejne zimowe nowości
i już się nie mogę doczekać, żeby Wam pokazać kolejne projekty!
Ściskam serdecznie!
 
 

7 komentarzy:

GosiaMachynia pisze...

Świetny :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Cudownie-cudowny!

Pozdrawiam
Eva-Mimowolne Zauroczenia

Iwona create pisze...

Madziu, on jest jak pierniczek... do schrupania. Obłędnie piękny :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Cudny, taki piernikowy, oprószony mąką i cieplutki, aż chce się go powąchać :)

Elżbieta pisze...

Ale cudny, taki złoty, nastrojowy. Uwielbiam złoto na święta :)

Carmen pisze...

Pachnie świątecznymi piernikami. Przypomniałaś o dobrej zasadzie przygotowania wcześniej bazy i nazwa bardziej mi się podoba.

Oliwiaen pisze...

Piękny, przemyślany i kolorystyce, która mnie niezmiennie urzeka :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...