poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Piracki album

Dzień dobry! Wakacyjne zdjęcia będą tym, do czego będę wracała jesienią i zimą,
tęskniąc za ciepłem i słońcem. Kilka z nich umieściłam w albumie. Zdjęcia morza,
dzikiego wybrzeża, klifów skojarzyły mi się z pirackim klimatem, który stał się tu
motywem przewodnim. Niezależnie od tematu nie wyobrażam sobie albumu bez stempli i naklejek 
Studio Forty design, dostępnych w arkuszach lub zestawach (jeszcze w świetnych cenach!).
 



 
Sięgnęłam do neutralnych napisów, różnych czcionek, ale użyłam jednego koloru - czerni.
 








 
Zdarza mi się odbijać stempel bezpośrednio na zdjęciu, zawsze jednak 
istnieje pewne ryzyko, że odbitka się rozmaże lub odbije się nierówno.
Tym razem zrobiłam przezroczyste "naklejki", jeśli chcecie sprawdzić jak,
zapraszam na bloga Studio Forty (TUTAJ).


3 komentarze:

AniaTworzy pisze...

wow no super ! idealny na wakacyjne wspomnienia :)

Chimera pisze...

Woooow! Odlotowy jest :)

GosiaMachynia pisze...

Ale czadowy :) Cudne dodatki, świetny klimat !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...