środa, 15 lutego 2017

Róż i już!

Dzień dobry. W środku zimy przychodzi moment, że naprawdę tęsknię za kolorami.
Nie ma miejsca na półśrodki, wybrałam mocny róż, zestawiony z szarością i czernią. Spora dawka energii.
Szczegóły na blogu Studio Forty Design :)
Jednolite barwy papierów pozwalają na wyeksponowanie stempli - odbiłam je różowym i czarnym
tuszem archival, w niektórych miejscach nałożyłam jeden kolor na drugi.

Scrap jest bałaganiarski, taki, jak lubię najbardziej. Użyłam w nim stempli, naklejek i kart do PL.
Napisy w "dymkach" wycięłam z karty z zestawu Everyday cards - scrapbooking card.
Stemple Studio Forty są tak zaprojektowane, że pasują świetnie do różnorodnych projektów -
romantyczne serca posłużyły mi do wykonania tła. Uniwersalnym dodatkiem są też naklejki 
- jeśli lubimy napisy, zawsze można ich kilka przemycić do layoutu.



Wykorzystane produkty: 
 "Love Love" - stamp set #32 
"December numbers" - stamp set #15 
"Patterns 2" - stamp set #9
Everyday cards - scrapbooking cards 
papiery - GOscrap 
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

Dorota pisze...

pięknie ;)

mosia pisze...

Naprawdę soczyście! I CUUUUUUDOWNIE różowo!

Maguda pisze...

Moje kolory! Uwielbiam wszystkie te kolory ze sobą! Czarny idealnie dodaje pazura różowi, róż jest mega energetyczny i kobiecy i w ogóle wymiata :D
Tak jak Twój layout :)

Chimera pisze...

Super jest! Uwielbiam róż :D

Elżbieta pisze...

Ale czad! Fantastycznie piękny i energetyczny! U mnie dziś za oknem podle szary dzień, aż się chce takich prac oglądać :)

Zielona Papierówka pisze...

Królewsko ;) Fajnie, pozytywnie, energetycznie, szaleństwo się tu dzieje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...