czwartek, 19 stycznia 2017

Piernikowe albumy

Dzień dobry! Na osłodę poświątecznego czasu powstały albumy, które zrobiłam dla uczestników
pewnego wydarzenia, mianowicie lukrowania i ozdabiania świątecznych pierniczków.
Recz miała miejsce w zamierzchłych - dla dzieci - czasach, czyli przeszło rok temu. W ubiegłe Święta
niestety nie udało się powtórzyć tego wyczynu, ale z pewnością jeszcze w zimie wspólnie coś udekorujemy.
 


 
Tymczasem wracam do albumów. Zależało mi na pewnej surowości formy i papierze kraft, bardzo pierniczkowym,
jak sami widzicie. Wybrałam grudniownik eko Eco scrapbooking. Albumy udekorowałam skrawkami papieru,
naklejkami, stemplowaniem - w kolorze czarnym i białym. Każdy otrzymał album, dedykowany sobie
- mamy więc zdjęcia z placu boju, zbliżenia na detale, fotografie indywidualne oraz wspólne - tak,
by każdy z osobna czuł się mile połechtany w swej próżności, tudzież zadowoleniu z pracy rąk własnych.
W końcu to wszystko dla nich - i albumy, i nieskończenie wiele różnych posypek, i pieczenie setek ciastek
po nocy, i czekolada na gorąco z piankami :)
 









 
I jeszcze rzut oka na całość.
 
 
  Pozdrawiam!
 
 

7 komentarzy:

Anna Baldwin pisze...

Świetne albumy! Cudna pamiatka!

Joanna pisze...

idealne! :)

Wiola z bloga Mam na to plan pisze...

Podoba mi się ich forma. Też korzystam z tych gotowych baz i jestem z nich bardzo zadowolona.

Maguda pisze...

Świetna pamiątka, a albumy są piękne!

Monika pisze...

Wspaniałe albumy będą świetną pamiątką , pozdrawiam

Potworkowa pisze...

prześliczne!

anai.pl pisze...

yyyyy bardzo zgłodniałam od oglądania tych albumów! :) Ależ bym zjadła takiego pierniczka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...