poniedziałek, 8 lutego 2016

Kartki wielkanocne w stylu eko

Wiem, że jeszcze zima i wszystko może się zdarzyć, ale ostatnie cieplejsze dni i brak śniegu kierują moje myśli ku wiośnie! Nie mogę się powstrzymać i pokazuję dzisiaj kartki wielkanocne w stylu eko (choć nie do końca), oprócz naturalnych dodatków i papieru przemyciłam do nich kilka typowo craftowych dodatków. Wykorzystałam tutaj urocze taśmy w kropeczki Dekoracyjnej Taśmy. Szczegóły na blogu sklepu :)








Pozdrawiam (prawie) wiosennie :)

13 komentarzy:

Madlenia pisze...

Cudne!!! Bardzo pięknie wszystko się ze sobą łączy...powiało wiosną :)!

Evebellart pisze...

Przepiękne kartki - wyjątkowe i niepowtarzalne :)

Sylwia-eR pisze...

Fantastyczne!

OriBella pisze...

Podobają mi się bardzo:)

Inka pisze...

tak, tak, jak najbardziej! jak budząca się przyroda po zimie, kolory nieśmiało wychylają główki :) super!

Ania pisze...

Jakżr naturalnie i wiosennie. Pięknie. Moje serce też coraz bardziej skłania się ku wiośnie.

Ti-Tinka pisze...

Śliczne karteczki ;)

piaseiza pisze...

Fantastyczna!

maj. pisze...

Cuuuuudowne!!!

Amlai pisze...

Cuda... Nie wiem co mi się bardziej podoba: to że użyłaś chrobotka, czy to że kartki są naprawdę świetne, czy to że fotografowałaś je na brzozowej korze... Chyba wszystko na raz :D

Magda Łuczak Art pisze...

Przyszłam tu, bo ktoś pilnie poszukiwał pomysłu na ślubną kartkę eco (w grupie Scrapbooking? Poradzimy sobie!) i te Twoje kartki pokazały się w wujku google. I powiem Ci, Magduś, że jednego żałuję. Że tak późno je zobaczyłam! Są CUDNE!!!

Magda Wisiorek pisze...

Dziękuję Wam :)
Mamajudo, myślisz, że nadadzą się na ślub? ;) Pozdrawiam.

Anett pisze...

Piękna i inspirująca praca <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...