wtorek, 9 września 2014

Bomb(k)owe Święta

Boże Narodzenie to moja ulubiona pora do scrapowania :) Różnorodność produktów ze świątecznego działu sklepu Na Strychu może przyprawić o zawrót głowy. Dzisiaj przedstawiam Wam kolekcję bombek, do których użyłam świątecznych papierów, wykrojników i dodatków.





Do podkreślenia charakteru tych ozdób wykorzystałam dwa tusze, bez których nie wyobrażam sobie pracy: biały oraz czarny, obydwa trwałe. Odbiłam nimi wzory na reniferach i bombkach, a białym lekko wycieniowałam także kontury choinek, żeby wyglądały na oszronione. Zaczynamy Święta!





Zapraszam Na Strych :)

9 komentarzy:

GosiaMachynia pisze...

śliczne :)) kurcze skądy Wy bierzecie o tej porze roku wenę świąteczną :))

Ania pisze...

Świetne, przepiękna jest ta gwiazda betlejemska!

Do KaeM pisze...

Bardzo klimatyczne. Czuć Świętami! Wszystkie mi się szalenie podobają, jedna ładniejsza od drugiej.

Katlus pisze...

rewelacyjne!!!

Ewelina pisze...

:)

Agnieszka(aapas) pisze...

Świetne bombki! Bardzo świątecznie i zimowo się zrobiło ;-D (fajne tło do zdjęć ;-D)

Paulina scraPINA pisze...

Dopiero co wszystkie pracy były w morskim klimacie a już święta? :P
Ale mimo wszystko bombeczki cudne! :)

Amlai pisze...

Urocze bombeczki :)

piaseiza pisze...

Rewelacja!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...