sobota, 21 września 2013

Ślubna para

Nowa mapka GOscrap natchnęła mnie do stworzenia ślubnych kartek. Jedna z nich powstała na naszym „ślubnym klasyku”, papierze the wall, a druga to papier bricks, obydwa z kolekcji street art. Bardzo lubię te papiery w ślubnych pracach, przełamują klasykę. Do tego garść odpowiednich dodatków i uniwersalne papiery zmieniają swój charakter, tym razem na klasyczną elegancję.




Zapraszam na blog, gdzie znajdziecie prace dziewczyn z DT. Zapraszam do zmierzenia się z mapką!

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Faktycznie efekt zniewalający!Bardzo mi się podoba:)

Sylwia-eR pisze...

Ale to cudne...

Margot-craftcorner pisze...

Cudowne i jakie piękne papierki :) fantastycznie zinterpretowałaś mapkę :)

iluszka pisze...

Interpretacja mapki genialna, a papierki nie dość,że piękne to jeszcze bardzo uniwersalne :)

Ala M. pisze...

Niebanalne, eleganckie i przepiękne prace. Druga jest moją faworytką :)

Iwona create pisze...

Delikatnie bursztynowe... piękne :)

Katlus pisze...

cudne karteczki, uwielbiam taką kolorystykę:)

ewinka Nowa pisze...

Piękne :-)))Mnie zachwyciły te tiulowe wstążki przy zawijaskach z kwiatami :-)))

Barbara pisze...

Nie umiem się zdecydować,ale chyba wersja ciemniejsza :) obie jednak piekne :*

Mihaela pisze...

Beautiful work!

Alexandra pisze...

Obie są piękne :)

Krótka;) pisze...

Zachwycające prace!

Po prostu Asia pisze...

Piękne są! :)

karolina jeżak pisze...

Cudne! Obie mi się bardzo podobają. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...