czwartek, 25 lipca 2013

W wakacyjnym klimacie

Wakacyjny czas, słońce w pełni nastrajają mnie do tworzenia prac na temat lata właśnie. Kartka, którą dzisiaj pokazuję, powstała z dwóch kolekcji GOscrap: Polish folk i I love summer. Użyłam tu fragmentów papierowych taśm, które nałożyłam jedna na drugą - wpasowują się idealnie do wszelkich prac, polecam gorąco, tutaj znajdziecie ich sporo i w dobrej cenie! :) Po szczegóły zapraszam na blog.




Przypominam, że na adres goscrap@goscrap.pl możecie przysyłać prace, wykonane z produktów GOscrap. Pod koniec miesiąca są prezentowane na blogu. Spieszcie się, został tydzień! :)
 

14 komentarzy:

Unknown pisze...

Fantastyczna karteczka. Z jednej strony pełna luzu a z drugiej taka nostalgiczna. Pozdrawiam serdecznie.

katslittlepassion pisze...

cudowna, to zdjęcie totalnie kojarzy mi się z latem. Kartka wygląda pięknie :)

Karola B pisze...

świetna praca:)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Cudna lekkość od niej bije.

Karmeleiro pisze...

I za to kocham lato :)

OriBella pisze...

Ciekawa praca, chętnie zobaczyłabym z bliska;)

Moniś-ka pisze...

Śliczności, lekko i słonecznie

iluszka pisze...

Cudowna,klimatyczna i moja ukochana lawenda :)

Ewelina pisze...

cudna!!!po prostu.brak mi słów.

pasjabelki pisze...

uwielbiam lawendę a tu, "oprawiłaś" ją w piękne otoczenie :)

mru pisze...

niesamowita :) taka delikatna, lekka i wakacyjna :)

Boei pisze...

Śliczna! Cudnie oprawione zdjęcie;)

Katlus pisze...

super karteczka! delikatna i klimatyczna, aż czuć zapach lawendy:)

Muszelia pisze...

cudny bałagan... a daje wrażenie pełnego spokoju. rewelacja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...